La Junt
a de la URBBLL us desitja una molt bona Revetlla de Sant Joan.
Que aquesta nit tan especial estigui plena d’alegria, bona companyia, il·lusions renovades i moments per compartir amb la família i els amics. Que la llum de les fogueres i l’esclat dels focs artificials ens portin energia, salut i nous projectes per afrontar els mesos que venen.
Gràcies per formar part de la nostra entitat i per contribuir, dia rere dia, a mantenir viu l’esperit de la radioafició i la companyonia que ens uneix.
Molt bona Revetlla i feliç Diada de Sant Joan!
73 i una forta abraçada,

